در حال پرینت ... برای پرینت مجدد، صفحه را رفرش کنید

ستارگان




دسته: اقتصادی

کد: 14020109193510

تاریخ: 09-01-1402 19:35

https://setargan.com/n/14020109193510


تقویت میزهای خدمت با هدف پاسخگویی به سؤالات و مشکلات مؤدیان

در راستای تکریم مؤدیان و افزایش رضایت‌مندی آنان

تقویت میزهای خدمت با هدف پاسخگویی به سؤالات و مشکلات مؤدیان

کلید واژه ها :
رسانه مالیاتی ایران


به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی پایگاه ستارگان به نقل از رسانه مالیاتی ایران، احمدی، مدیرکل امور مالیاتی استان لرستان با اشاره به هدف‌گذاری‌های سازمان که در اجلاس سراسری اسفندماه مدیران سازمان از سوی رئیس‌کل سازمان اعلام شد اظهار داشت: در راستای تکریم مؤدیان و افزایش رضایت‌مندی آنان و با هدف پاسخگویی به سؤالات و مشکلات مؤدیان مالیاتی و در راستای اجرای پویش پاسخگویی تحول‌آفرین، میزهای خدمت امور مالیاتی در اماکن پر مراجعه مانند مساجد و بازار برپا می‌شود.

مدیرکل امور مالیاتی استان لرستان گفت: با عنایت به تأکیدات رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی، استمرار برپایی میز خدمت در ادارات امور مالیاتی استان و مصلاهای نماز جمعه و همچنین دیدارهای عمومی و گفت‌وگوی مستقیم با مؤدیان، از جمله برنامه‌های مهم برای ارتقای فرهنگ مالیاتی و کمک به رفع مشکلات مؤدیان در سال جدید است که آگاهی بخشی از قوانین مالیاتی را برای فعالان اقتصادی به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه هر واحد کسب‌وکار یک فرصت ارزشمند برای رونق تولید و اشتغال است و اصناف نیز نیازمند حمایت می‌باشند، افزود: وصول عادلانه و قانون‌مند مالیات توأم با رضایت‌مندی صاحبان مشاغل مؤلفه‌ی خدمت‌رسانی امور مالیاتی استان است.

مدیرکل امور مالیاتی لرستان در خاتمه پاسخگویی به مطالبات مؤدیان و تلاش برای حل مشکلات آنان را از اولویت‌های امور مالیاتی دانست که باید مورد توجه همه مسئولان قرار گیرد و خاطرنشان کرد: در چارچوب قوانین مالیاتی، مزایا و تسهیلات پیش‌بینی‌شده برای فعالان اقتصادی با اهتمام ویژه اعمال می‌شود.