در حال پرینت ... برای پرینت مجدد، صفحه را رفرش کنید

ستارگان




دسته: اقتصادی

کد: 14020324183147

تاریخ: 24-03-1402 18:31

https://setargan.com/n/14020324183147


پاسخگویی علمی و شفاف به مطالبات مردمی در راستای بیانیه گام دوم انقلاب است

رییس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران؛

پاسخگویی علمی و شفاف به مطالبات مردمی در راستای بیانیه گام دوم انقلاب است

کلید واژه ها :
کشور وزارت نفت شرکت ملی گاز ایران سامانه پایگاه خبری ستارگان


به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه ستارگان به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، عباس اعظمی، رییس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران در سومین نشست هم اندیشی نمایندگان صنعت نفت در انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات که با حضور مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت و معاون وزارت ارشاد و دبیر این سامانه در ساختمان کوشک برگزار شد، با بیان این مطلب، اظهار داشت: این مساله، دامنه کار ما در شرکت ملی گاز ایران را گسترده‌تر و به همان نسبت، پیچیده‌تر می‌کند؛ در واقع، زمانی که بحث ناترازی گاز پیش آمد و تأثیر خود را همزمان در تمامی بخش‌ها به رخ کشید، تلاش کردیم تا در صدد رفع مشکل برآییم؛ هرچند اقناع و پاسخگویی در این شرایط بسیار سخت است.

وی در ادامه، با تشکر از شرکت‌های تابعه شرکت ملی گاز ایران بابت مشارکت بسیار خوب آن‌ها در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، گفت: خوبی سامانه‌های شفافیت این است که تعهد شما نسبت به مردم را بیشتر می‌کند؛ مطالعه بیانیه گام دوم انقلاب تأکید می‌کند که حکومت در خدمت مردم است و خدمت‌رسانی به این مردم در نظام اسلامی، آینده‌ای روشن و عاقبت به‌خیری را برای متولیان امر رقم می‌زند.

اعظمی، افزود: امروز به‌صورت مدرن‌تر و علمی‌تر، ما در این حوزه با یک کلیدواژه مواجه هستیم به نام گوش‌سپاری اجتماعی که یکی از مصداق‌های این کلیدواژه، همان گوش سپردن به واقعیاتی است که می‌تواند راهگشای زندگی ما باشد؛ چراکه همین گوش‌سپاری به مردم و پاسخگویی به آنان که نشأت‌گرفته از همین هم‌اندیشی‌هاست، نشان از تلاش خدمتگزاران برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم است.

رییس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد: در مدل‌های کسب و کار، اگر ما اکوسیستم صنعت نفت را به‌عنوان یک مدل عظیم کسب و کار ببینیم و مباحثی همچون مبانی علم بازاریابی، برندینگ و ... را کنار کار خود در روابط عمومی بگذاریم، آن احساس خوب همکاری میان بخش‌های مختلف صنعت نفت شکل می‌گیرد؛ کاری دشوار که تلاش بسیاری را می‌طلبد.

وی در ادامه، اظهار کرد: به باور من، این سامانه، حداقل استانداردهاست و ما باید به رغم مشکلات موجود، خلاقیت، خوش‌اندیشی و برنامه‌ریزی مناسب را سرلوحه اقدامات خود قرار داده تا با کمک آن‌ها بتوانیم از محدودیت‌ها عبور کنیم.

اعظمی در پایان، بار دیگر با تشکر از همکاری و همراهی همه‌جانبه شرکت‌های تابعه شرکت ملی گاز ایران، یادآور شد: طبیعتاً گوش‌سپاری اجتماعی، پاسخگویی و برخورد مناسب با مشترکان به ما کمک می‌کند تا در کنار هم، بر این مشکلات فائق آییم.

شایان ذکر است، در ارزیابی عملکرد گروهی شرکت‌های اصلی و فرعی تابعه وزارت نفت در میان ۴ شرکت اصلی، شرکت ملی گاز ایران خوش درخشید و موفق به کسب رتبه نخست و شرکت پالایش گاز سرخون و قشم نیز در ارزیابی عملکرد وزارت نفت و شرکت‌های اصلی و فرعی تابعه در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات در سال ۱۴۰۱، رتبه دوم را به خود اختصاص داد.