در حال پرینت ... برای پرینت مجدد، صفحه را رفرش کنید

ستارگان




دسته: اقتصادی

کد: 14020719131331

تاریخ: 25-05-1402 13:13

https://setargan.com/n/14020719131331


رشد تراکنش های خارج از بانک ایران زمین به چه معناست؟

راه سختی که با هوشمندی اکنون به ثمر نشست

رشد تراکنش های خارج از بانک ایران زمین به چه معناست؟

کلید واژه ها :
تراکنش مالی پورسعید عبدالمجید پورسعید بانک ایران زمین بانکداری دیجیتال بانکداری نوین


به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه اطلاع رسانی ستارگان، بانکداری امروز با دیروز زمین تا آسمان تغییر کرده است. دیروز اقتصاد ما مبتنی بر بانک نبود اما امروز نه تنها اقتصاد که سیاست و فرهنگ ما نیز مبتنی بر بانک شده است. گو آنکه برخی این مقدار دخالت بانک در زندگی مردم را نیز نقد می کنند اما واضح است که درهم تنیدگی بانک و زندگی مردم چه خوب و چه بد، محصول رفتار جامعه است و اساسا بانک ها در این موضوع دخالتی ندارند.

بانک ها وطیفه دارند تا خدمات را به مردم ارائه دهند. خدمات را متنوع کنند و در راستای ارائه خدمت، با یکدیگر هم رقابت کرده و گوی سبقت را از همدیگر بربایند.

از این جهت است که مفهوم جدیدی در بانکداری رواج یافته به معنای مفهوم دیجیتال بانک. باکداری دیجیتال یا بدون احتیاج به شعبه مفهوم جدیدی است که چند سالی است در قاموس بانکداری در داخل و خارج از کشور مطرح شده و مورد توجه هم قرار گرفته است. رشد تکنولوژی و استفاده تقریبا همه افراد جامعه از سیستم های هوشمند، همچنین ضرورت مدیریت زمان در بستر دیجیتال و ارائه راحت تر و سهل تر خدمت به مردم، از جمله اهداف سیستم بانکی در بانکداری دیجیتال است.

در سال های اخیر اما یکی از پیشرفته ترین و برجسته ترین بانک های خصوصی داخلی کشور که در امر دیجیتال سازی سازه های بانکی ،اهتمام ویژه به خرج داده و البته هزینه های فراوانی نیز کرده و ثمرات آن را هم در حال برداشت است، بانک ایران زمین بوده است.

 نگاه حرفه ای و خردمندانه مدیریت عالی و مدیران بانک ایران زمین در زمینه شناخت مزیت رقابتی خود با سایر هم قطاران شبکه بانکی، باعث شد تا امروز و پس از چند سال از سرمایه گذاری در این امر، به صراحت اعلام شود که تراکنش های خارج از شعبه بانک ایران زمین در اثر نگاه به دیجیتالیزه شدن خدمات بانکی این بانک، رشد قابل ملاحظه ای یافته و توانسته جای خود را به ارائه خدمات حضوری دهد.

به عبارت دیگر ارائه خدمات از طریق موبایل بانک پیشرفته، اینترنت بانک قابل دسترس، خودپردازهای با برترین امکانات و خودبانک های به روز و بهینه توانسته  رشد تراکنش های مالی خارج از شعبه بانک ایران زمین را ارتقا بخشد و این التبه ابتدای مسیر طولانی بهره برداری از سیستم های نوین در اقتصادی دیجیتال است.

در همین رابطه اما مدیر عامل بانک ایران زمین اعلام کرد که  با بررسی های صورت گرفته در بانک ایران زمین، مشخص شده است که  رشد تراکنش های خارج از شعب این بانک به عدد بی سابقه ورکورد بی نظیر 97 درصد رسیده است. عبدالمجید پور سعید اعلام کرد: ۹۷ درصد تراکنش های بانک ایران زمین در خارج از شعبه و از طریق سرویس های بانکداری دیجیتال این بانک انجام می شود.

عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین رشد یک سازمان را حاصل زحمات شبانه روزی همه کارکنان آن بیان کرد و گفت: زمانی که یک فعالیت در مقیاس گسترده آغاز می شود، بی شک با فراز و نشیب های فراوانی در مسیر مواجه خواهد شد و این همبستگی و مشارکت تک تک کارکنان است که می تواند باعث پیشرفت و موفقیت یک سازمان و گذر از موانع پیشرو باشد.

مدیرعامل بانک ایران زمین ارتقاء زیرساخت های بانکداری دیجیتال را یکی از برنامه های اجرایی حوزه فناوری اطلاعات بانک اعلام کرد و گفت: تامین نیاز و پاسخ به درخواست های مشتریان و کاربران بانکداری دیجیتال، نیازمند ارائه سرویس های مطلوب در پلتفرم های بانک است که با تلاش همکاران در حوزه فناوری اطلاعات این امر محقق خواهد شد.

پورسعید وجود یک ساختار در روند ارائه یک محصول را امری ضروری دانست و خاطرنشان کرد: بانک ایران زمین با ایجاد یک ساختار دقیق و برنامه ریزی منظم، تلاش می کند تا محصول و سرویس های خود را به بهترین شکل و در کمترین زمان به دست مشتریان و کاربران خود برساند و پاسخگوی مسائل مشتریان باشد.