در حال پرینت ... برای پرینت مجدد، صفحه را رفرش کنید

ستارگان




دسته: اقتصادی

کد: 14020906115518

تاریخ: 05-09-1402 14:24

https://setargan.com/n/14020906115518


تجربه مشتری، محور تولید محصول در بانکداری هوشمند

تجربه مشتری، محور تولید محصول در بانکداری هوشمند

کلید واژه ها :
تجربه مشتری بانکداری هوشمند افشین خانی بانک توسعه صادرات ایران نشست تخصصی


به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه اطلاع رسانی ستارگان به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران ، دکتر افشین خانی در نشست تخصصی "تجربه مشتری و بانکداری هوشمند" دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام¬ های پرداخت افزود: یکی از اصلی¬ ترین چالش¬ ها در حوزه بانکداری و مطالبه مشتریان از بانک¬ها این است که خدمات با نیازهای مشتری هم خوانی ندارد.
مدیرعامل بانک توسعه صادرات با بیان اینکه بانک ها در اتاق¬ های خود محصول را طراحی می کنند و سوالی از مشتریان نمی پرسند، تصریح کرد: خروجی تمام اقدامات ما برای مشتری است لذا باید به این سوال پاسخ دهیم که خدمات بانک برای او و شرکتش چه منافع و زنجیره ارزشی را خلق می کند؟ وقتی به این سوال پاسخ دهیم حرکت به سمت بانکداری هوشمند را آغاز کرده ایم.
وی ادامه داد: امروز در بانک ها سیستم ¬های زنجیره¬ای مختلف و متفاوتی داریم که نمی توانیم آنها را کنار بگذاریم این سیستم¬ ها باید امنیت اطلاعات مشتریان ما را حفظ کنند و این مطالبه مشتریان برای حفظ حریم خصوصی آنان است.
گفتنی است که در ابتدای این نشست سه مقاله دیگر با عناوین «سامانه هوشمند بازاریابی تقویتی در بانک ها» توسط دکتر افشین خانی و محمدحسین هاشمی نژاد و «تجربه مشتری در بانکداری هوشمند» توسط شهریار عزیزی و «بهبود تجربه مشتری در صنعت بانکداری مبتنی بر هوش مصنوعی» توسط علیرضا منصوری ارایه شد.