در حال پرینت ... برای پرینت مجدد، صفحه را رفرش کنید

ستارگان




دسته: اقتصادی

کد: 14020922112009

تاریخ: 22-09-1402 11:20

https://setargan.com/n/14020922112009


اعطای تندیس و لوح تقدیر، به موسسه اعتباری ملل

در همایش کیفیت و مشتری مداری صورت گرفت؛

اعطای تندیس و لوح تقدیر، به موسسه اعتباری ملل

کلید واژه ها :
کیفیت مشتری‌مداری تقدیر همایش موسسه اعتباری ملل


به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه اطلاع رسانی ستارگان به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل، چهارمین همایش کیفیت و مشتری مداری، در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما و با حضور دکتر انتصاریان، پدر علم کیفیت ایران؛ دکتر میرعرب، رییس انجمن توسعه و بهره‌ وری ایران؛ دکتر سلماسی، دبیر کارگروه هوش مصنوعی و نیز جمعی از اساتید دانشگاه‌ها و مسئولان شرکت‌های صنعتی و تولیدی، در روز دوشنبه، بیستم آذر ماه برگزار شد.
در این همایش، از موسسه اعتباری ملل، به خاطر فعالیت‌های شایسته و اقدامات موثر، در کیفیت ارائه خدمات مطلوب به مشتریان و ارباب رجوع، با اعطای تندیس و لوح، تقدیر بعمل آمد.
 گفتنی است، موسسه اعتباری ملل، در هفتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتریان، به لحاظ فعالیت‌های مطلوب در بهبود فضای کسب و کار و همچنین، افزایش سطح رضایت‌بندی مشتریان، تندیس و لوح تقدیر کسب کرده است.