به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه اطلاع رسانی ستارگان به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، «محمد سیروان گرامیپرور» مدیر شعب بانک قرضالحسنه مهر ایران در استان کرمانشاه اظهار داشت: زیربنای بانک قرضالحسنه مهر ایران با اصول مستحکم و مقدس اسلام بنا شده و هدف اصلی آن خدمترسانی بر پایه عقد قرضالحسنه و اعتلای فرهنگ قرضالحسنه در جامعه است.
وی گفت: بانک قرضالحسنه مهر ایران طی ۱۶ سال در استان کرمانشاه توانسته خود را به یک درخت تنومند تبدیل کند و از نظر منابع، جایگاه چهارم را در بین بانکهای سطح استان به خود اختصاص دهد. همچنین با ارائه وامهای قرضالحسنه چرخه اقتصاد خرد جامعه را به حرکت درآورده و نیازهای ضروری خانوادهها را برطرف کرده است.
گرامیپرور افزود: بانک قرضالحسنه مهر ایران در سال ۱۴۰۲ با رشد بیش از ۵۰ درصدی، منابع خود را به بیش از ۸۰هزار میلیارد ریال رساند و جایگاه چهارم بانکهای استان را به خود اختصاص داد. بانک در این سال بیش از ۱۰۰هزار فقره وام قرضالحسنه به مبلغ ۷۴هزار میلیارد ریال در استان پرداخت کرده است.
وی خاطرنشان ساخت: ایجاد زیرساختهای بسیار قدرتمند و کاربرپسند در نرمافزار همراهبانک و قسمت پیشخوان مجازی وبسایت بانک، محیط مناسبی برای انجام امور بانکی از انتقال وجه، پرداخت قبوض و... را فراهم کرده است.
گرامیپرور اظهار داشت: افتتاح حساب آنلاین و وام آنلاین نیز جز خدمات پیشرو بانک محسوب میشوند. خوشبختانه با استقبال مردم و راهنماییهای صورت گرفته در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد افتتاح حسابها و ۷۵ درصد درخواست وام در استان بهصورت آنلاین صورت میپذیرد.
مدیر شعب بانک قرضالحسنه مهر ایران در استان کرمانشاه گفت: در سال ۱۴۰۲ حدود ۷۱هزار درخواست افتتاح حساب و بیش از ۶۰هزار درخواست وام آنلاین در استان کرمانشاه صورت پذیرفته است. این خدمات بهگونهای است که همه مراحل بهصورت آنلاین و بدون حضور مشتری در شعبه انجام میشود.
وی اظهار داشت: خوشبختانه بهواسطه نوع فعالیت بانک قرضالحسنه مهر ایران و استفاده مناسب از سامانههای اعتبارسنجی و همچنین اعتقاد و اعتماد مردم به قرضالحسنه، نسبت مطالبات به مصارف بانک در استان کرمانشاه کمتر از ۰.۴(چهار دهم) درصد است.
گرامیپرور گفت: ۲۱ شعبه بانک در استان کرمانشاه مشغول به فعالیت بوده که ۹ شعبه آن در شهر کرمانشاه و ۱۲ شعبه دیگر در سطح شهرستانهای استان دایر است.
وی تصریح کرد: بانک قرضالحسنه مهر ایران در پایان سال ۱۴۰۲ با جذب ۳۵۰هزار مشتری حقیقی و ۲۵۰۰ مشتری حقوقی توانسته بیش از ۱۰ درصد منابع استان را به خود اختصاص دهد.