در حال پرینت ... برای پرینت مجدد، صفحه را رفرش کنید

ستارگان




دسته: اقتصادی

کد: 14030116074037

تاریخ: 11-01-1403 14:38

https://setargan.com/n/14030116074037


برگزاری آیین تودیع و معارفه مدیران امور بازرسی و سرمایه‌انسانی بانک آینده

برگزاری آیین تودیع و معارفه مدیران امور بازرسی و سرمایه‌انسانی بانک آینده

کلید واژه ها :
تودیع بانک کارآفرین انتصاب معارفه


به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه اطلاع رسانی ستارگان به نقل از روابط عمومی بانک آینده، طی حکمی از سوی آقای دکتر بهمن اسکندری، مدیرعامل بانک آینده، آقایان عبدالرضا تات و رامین خانزاده، به‌ترتیب به سمت مدیر امور بازرسی و مدیر امور سرمایه‌انسانی و توسعه مدیریت منصوب شدند. هر یک از این مدیران جدید، سابقه فعالیت در رده‌های مختلف سازمانی در بانک ملت را در حوزه تخصصی خود داشته‌اند. آقای خانزاده، مسئولیت‌هایی هم‌چون: همتراز مدیریت امور سرمایه‌انسانی بانک ملت، ریاست هیأت‌مدیره شرکت بهسامان ملت و ریاست هیأت‌مدیره شرکت نیرو تأمین آتیه‌خواهان را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد.

در این آیین، آقای محسن خوارزمی، عضو هیأت‌مدیره بانک آینده از تلاش و اقدامات آقای محمدابراهیم علی‌سمیر، رئیس پیشین اداره امور کارکنان و آقای علیرضا مرادی، رئیس پیشین اداره بازرسی طی مدت‌زمان فعالیت خود در بانک آینده، قدردانی نمودند.

ایشان با بیان این نکته که اهمیت حوزه بازرسی بر کسی پوشیده نیست، اظهار داشتند: اقدامات زیادی تا کنون انجام شده، اما تغییرات در راستای حیات و تقویت سازمان الزامی هستند و حوزه بازرسی نیز یکی از نقش‌های اصلی در رشد و تعالی سازمان و حرکت آن در مسیر هدفمند، را بر عهده دارد.

حوزه مرتبط با سرمایه‌انسانی را بخشی حساس، مهم و اثربخش خواند که همواره مطالبات و انتظارات کارکنان، متوجه مدیران این حوزه است و از همین‌رو، رفتاری اثربخش و مبتنی بر تعامل و احترام متقابل باید در دستورکار قرار گیرد. عضو هیأت‌مدیره از سامان‌دهی «کمیته توسعه عالی سرمایه‌انسانی» خبر داد که در قالب این کمیسیون، تصمیمات مربوط به سرمایه‌انسانی به‌صورت مشارکتی و گروهی اتخاذ و پیشنهادهای وارده نیز در این کمیسیون طرح و مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

آقای خوارزمی با بیان این نکته که اساساً مدیریت منابع‌انسانی با بهره‌وری گره خورده و بقای سازمان در گرو این مهم است، تصریح کرد: باید در تعامل با نیروی انسانی، نگاه نقدپذیر داشته باشیم، سخنان آن‌ها را بشنویم. وی افزود: نهادینه‌سازی فرهنگ مشتری‌مداری، کیفیت عملکرد، بازاریابی مؤثر و مواردی از این قبیل، محور اصلی سرمایه‌‌انسانی است و بر همین اساس، مدیریت سرمایه‌انسانی باید بر اساس شایستگی صورت گیرد.