به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه اطلاع رسانی ستارگان به نقل از روابط عمومی بانک پاسارگاد، این بانک در طی 9 سال گذشته همواره در فهرستی که هر ساله توسط مؤسسه بینالمللی "برندفاینانس" تهیه و توسط نشریه "بنکر" از زیرمجموعههای "Financial Times" اعلام میشود، بهعنوان با ارزشترین برند بانکی ایرانی معرفی شده است.
بانک پاسارگاد در ارزیابی سال2024 با وجود شرایط دشوار تحریمهای مالی و بانکی تحمیلشده و کاهش ارزش پول ملی، با صعود 20 پلهای در رتبهبندی و رشد 17.7درصدی در ارزش برند، با ارزش برند 893 میلیون دلار موفق به کسب جایگاه 218 در میان 500 برند معتبر بانکی جهان شد و در رتبهای بالاتر نسبت به بسیاری از بانکهای معتبر منطقهای و جهانی قرار گرفت.
لازم به ذکر است بانک پاسارگاد از سال 2015 (به غیر از سال 2016 که در این رتبهبندی شرکت نکرد) در رتبهبندی 500 برند بانکی برتر جهان حضور داشته و همواره بهعنوان با ارزشترین برند بانکی ایرانی معرفی گردیده است و در سال 2018 ارزش برند بانک پاسارگاد بالغ بر 1170 میلیون دلار ارزیابی گردیده بود.
گفتنی است بانک پاسارگاد پیش از این نیز در مجموعه موفقیتهای بینالمللی خود، در رتبهبندی 1000 بانک برتر جهان (سال 2023)، موفق به کسب جایگاه بیسابقه 205، رتبه اول خاورمیانه و دوم جهان در معیار بازده سرمایه (ROC) ، رتبه اول خاورمیانه و 15 جهان در معیار بازده دارایی (ROA)و رتبه 17 خاورمیانه بر اساس معیار سرمایه لایه یک را شده بود.