به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه اطلاع رسانی ستارگان به نقل از روابطعمومی بانک شهر، حسین زاده مشاور مدیرعامل و مدیر کل دفتر مرکزی حراست بانک شهر با اشاره به راه اندازی سامانه «ستاد خبری مرکز حراست» این بانک، تاکید کرد: امروزه وظیفه خطیر مراقبت و پاسداری از سلامت ارکان مختلف سازمانها در برابر انواع و اقسام انحراف های موجود بر عهده تک تک همکاران و مشتریان می باشد.
حسین زاده با اشاره به ایجاد راههای ارتباطی برای کارکنان و مشتریان با این مرکز تحت عنوان «ستاد خبری مرکز حراست»، گفت: در همین راستا همگان می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن؛ اخبار، گزارشات، پیشنهادها، انتقادها و نظرات خود را در خصوص عملکرد بانک، کارکنان و ... به مرکز حراست بانک ارائه نمایند.
وی ادامه داد: هم اکنون پل های ارتباطی امن شامل صندوق های فیزیکی نصب شده در ساختمان های ستادی و بستر ارتباطی ایجاد شده در وب سایت اینترنتی و نیز پرتال داخلی حراست بانک برای همگان فراهم شده است.
حسین زاده خاطرنشان ساخت: درگاه ایجاد شده در وب سایت اینترنتی به منظور دسترسی امن همکاران برای اطمینان از عدم افشاء هویت ارسال کننده پیام به این مرکز طراحی و ایجاد شده است.
مشاور مدیرعامل و مدیر کل دفتر مرکزی حراست بانک شهر گفت: شاخصه مهم ستاد خبری حراست بدین صورت است که همکاران و مشتریان می توانند بدون ارائه اطلاعات هویتی از قبیل نام و نام خانوادگی، شماره تلفن و ... و با اطمینان خاطر به وسیله گوشی تلفن همراه و یا سیستم کامپیوتر (از طریق وبسایت اینترنتی بانک) به ثبت گزارشات و اخبار محرمانه، مشکلات و تخلفات در بانک پرداخته و در صورت تمایل، اطلاعات تماس خود را ارائه نمایند.
حسین زاده در پایان افزود: بدیهی است وصول گزارشات محرمانه در سطح مشتریان و کارکنان بانک اعم از شعب و ستاد برای بانک سازنده بوده و تا حد زیادی سوء استفاده های احتمالی و تخلفات را کاهش داده و پیشگیری از آن را بیش از پیش میسر می نماید.