در حال پرینت ... برای پرینت مجدد، صفحه را رفرش کنید

ستارگان




دسته: اقتصادی

کد: 14040102212447

تاریخ: 28-12-1403 21:20

https://setargan.com/n/14040102212447


شعب در خط مقدم جلب رضایت و اعتماد مردم

شعب در خط مقدم جلب رضایت و اعتماد مردم

کلید واژه ها :
نوروز نجارزاده بانک ملی ایران سعدی بانک ملی


به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه اطلاع رسانی ستارگان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ، به همراه اعضای هیات مدیره ، در آستانه فرا رسیدن سال نو از شعب مرکزی و سعدی بازدید کرد. 

این بازدید که با هدف بررسی عملکرد و فعالیت‌های شعب پر مخاطب مناطق مرکزی پایتخت صورت گرفت، فرصتی بود تا مدیرعامل از نزدیک در جریان اقدامات و تلاش‌های کارکنان در روزهای پایانی سال قرار گیرد و رهنمودهایی برای بهبود خدمات ارائه دهد.

 نجارزاده در جریان این بازدید، شعب را ستون اصلی فعالیت‌های بانک ملی ایران توصیف و اظهار کرد: تمام زحمات و دستاوردهای بانک بر دوش شعب استوار است و اینجاست که خدمات و محصولات ما به دست مشتریان می‌رسد.

وی با تأکید بر ضرورت ارائه بهترین خدمات به مشتریان، افزود: شعب باید در خط مقدم جلب رضایت و اعتماد مردم باشند و مشتری‌مداری را به عنوان اصل اساسی در اولویت قرار دهند. 

مدیرعامل بانک ملی همچنین بر اهمیت ارتقای کیفیت خدمات و نوآوری در ارائه محصولات بانکی تأکید کرد و ادامه داد: ضروری است همکاران عزیز با تلاش مضاعف، نقش خود را در تحقق اهداف بانک به بهترین شکل ایفا کنند.