پایگاه اطلاع رسانی «ستارگان» محلی برای دیده شدن اخبار نخبگان ایران سرافراز
| اقتصادی |

افتتاح حساب و عضویت روزانه بیش از چهار هزار نفر در بانک قرض الحسنه رسالت

مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت: در سال گذشته بیش از یک میلیون مشتری غیرحضوری داشتیم و به طور میانگین روزانه بیش از چهار هزار نفر به درگاه بانک قرض الحسنه رسالت مراجعه کردند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه ستارگان به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، محمدحسین حسین زاده افزود: خوشبختانه بانکداری بدون شعبه در بانک قرض الحسنه رسالت محقق شده و امروز مشتریان این بانک با فراهم شدن زیرساخت های دیجیتال می توانند تمام خدمات بانکی خود را غیرحضوری دریافت نمایند.
وی در مورد زیر ساخت های دیجیتالی بانک قرض الحسنه رسالت اظهارداشت: مشتریان می توانند با مراجعه به سامانه پیشخوان مجازی رسالت حدود 100خدمت بانکی را درخواست و ثبت کنند.
حسین زاده به مرکز تماس این بانک اشاره کرد و یادآور شد: مرکز ارتباط با اعضا و اطلاع رسانی بانک قرض الحسنه رسالت به شماره 0214747 با 200 کارشناس، روزانه پاسخگوی بیش از 13هزار تماس هستند.
به گفته مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت یکی ازاهداف بانکداری بدون شعبه(دیجیتال)، ارتقای سواد اینترنتی مشتریان است.


#بانک رسالت #مشتریان #بانک دیجیتال #بانکداری #شعبه
کد خبر 14020120212615 تاریخ انتشار 20-01-1402 21:26 نسخه چاپی

اخبار مرتبط


سازمان آگهی 09192680251
ad1

ستاره سردبیر


برگزاری رویداد نمایشگاهی مسئله‌محور در اسفند/ رشد سود خالص سازمان اقتصادی کوثر در سال ۱۴۰۱

دکتر فخاری در نشست خبری با اصحاب رسانه از برگزاری رویداد نمایشگاهی مسئله‌محور با تأکید بر اقتصاد دانش‌بنیان از دوم تا پنجم اسفند و کلنگ‌زنی ماهانه حداقل یک پروژه از …

پرستاره ترین


آخرین خبر



با ما در ارتباط باشید

ستارگان
Setar

سه تارستان