پایگاه اطلاع رسانی «ستارگان» محلی برای دیده شدن اخبار نخبگان ایران سرافراز
| اقتصادی |
رییس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران؛

پاسخگویی علمی و شفاف به مطالبات مردمی در راستای بیانیه گام دوم انقلاب است

بیش از ۷۲ درصد سبد انرژی کشور با گازطبیعی تأمین می‌شود که داشتن بالای ۳۰ میلیون مشترک گازطبیعی، دلیلی بر این مدعاست؛ از این روست که موضوع ناترازی گاز تأثیری همه‌جانبه بر مردم و کشور دارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه ستارگان به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، عباس اعظمی، رییس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران در سومین نشست هم اندیشی نمایندگان صنعت نفت در انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات که با حضور مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت و معاون وزارت ارشاد و دبیر این سامانه در ساختمان کوشک برگزار شد، با بیان این مطلب، اظهار داشت: این مساله، دامنه کار ما در شرکت ملی گاز ایران را گسترده‌تر و به همان نسبت، پیچیده‌تر می‌کند؛ در واقع، زمانی که بحث ناترازی گاز پیش آمد و تأثیر خود را همزمان در تمامی بخش‌ها به رخ کشید، تلاش کردیم تا در صدد رفع مشکل برآییم؛ هرچند اقناع و پاسخگویی در این شرایط بسیار سخت است.

وی در ادامه، با تشکر از شرکت‌های تابعه شرکت ملی گاز ایران بابت مشارکت بسیار خوب آن‌ها در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، گفت: خوبی سامانه‌های شفافیت این است که تعهد شما نسبت به مردم را بیشتر می‌کند؛ مطالعه بیانیه گام دوم انقلاب تأکید می‌کند که حکومت در خدمت مردم است و خدمت‌رسانی به این مردم در نظام اسلامی، آینده‌ای روشن و عاقبت به‌خیری را برای متولیان امر رقم می‌زند.

اعظمی، افزود: امروز به‌صورت مدرن‌تر و علمی‌تر، ما در این حوزه با یک کلیدواژه مواجه هستیم به نام گوش‌سپاری اجتماعی که یکی از مصداق‌های این کلیدواژه، همان گوش سپردن به واقعیاتی است که می‌تواند راهگشای زندگی ما باشد؛ چراکه همین گوش‌سپاری به مردم و پاسخگویی به آنان که نشأت‌گرفته از همین هم‌اندیشی‌هاست، نشان از تلاش خدمتگزاران برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم است.

رییس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد: در مدل‌های کسب و کار، اگر ما اکوسیستم صنعت نفت را به‌عنوان یک مدل عظیم کسب و کار ببینیم و مباحثی همچون مبانی علم بازاریابی، برندینگ و ... را کنار کار خود در روابط عمومی بگذاریم، آن احساس خوب همکاری میان بخش‌های مختلف صنعت نفت شکل می‌گیرد؛ کاری دشوار که تلاش بسیاری را می‌طلبد.

وی در ادامه، اظهار کرد: به باور من، این سامانه، حداقل استانداردهاست و ما باید به رغم مشکلات موجود، خلاقیت، خوش‌اندیشی و برنامه‌ریزی مناسب را سرلوحه اقدامات خود قرار داده تا با کمک آن‌ها بتوانیم از محدودیت‌ها عبور کنیم.

اعظمی در پایان، بار دیگر با تشکر از همکاری و همراهی همه‌جانبه شرکت‌های تابعه شرکت ملی گاز ایران، یادآور شد: طبیعتاً گوش‌سپاری اجتماعی، پاسخگویی و برخورد مناسب با مشترکان به ما کمک می‌کند تا در کنار هم، بر این مشکلات فائق آییم.

شایان ذکر است، در ارزیابی عملکرد گروهی شرکت‌های اصلی و فرعی تابعه وزارت نفت در میان ۴ شرکت اصلی، شرکت ملی گاز ایران خوش درخشید و موفق به کسب رتبه نخست و شرکت پالایش گاز سرخون و قشم نیز در ارزیابی عملکرد وزارت نفت و شرکت‌های اصلی و فرعی تابعه در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات در سال ۱۴۰۱، رتبه دوم را به خود اختصاص داد.


#کشور #وزارت نفت #شرکت ملی گاز ایران #سامانه #پایگاه خبری ستارگان
کد خبر 14020324183147 تاریخ انتشار 24-03-1402 18:31 نسخه چاپی

اخبار مرتبط


سازمان آگهی 09192680251
ad1

ستاره سردبیر


برگزاری رویداد نمایشگاهی مسئله‌محور در اسفند/ رشد سود خالص سازمان اقتصادی کوثر در سال ۱۴۰۱

دکتر فخاری در نشست خبری با اصحاب رسانه از برگزاری رویداد نمایشگاهی مسئله‌محور با تأکید بر اقتصاد دانش‌بنیان از دوم تا پنجم اسفند و کلنگ‌زنی ماهانه حداقل یک پروژه از …

پرستاره ترین


آخرین خبر



با ما در ارتباط باشید

ستارگان
Setar

سه تارستان