پایگاه اطلاع رسانی «ستارگان» محلی برای دیده شدن اخبار نخبگان ایران سرافراز
| اقتصادی |
معاون مدیرعامل در برنامه ریزی و توسعه سازمانی مطرح کرد:

پیاده سازی سامانه مدیریت استراتژیک در بانک کارآفرین

معاون مدیرعامل در برنامه ریزی و توسعه سازمانی در گردهمایی مدیران و روسای شعب بانک کارآفرین رویکرد جدید بانک، در برنامه ریزی عملیاتی شعب و واحدهای ستادی و مدل ارزیابی عملکرد جدید را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری ستارگان به نقل از  روابط عمومی بانک کارآفرین؛ اصغر طاهرپوراصل معاون مدیرعامل در برنامه­ ریزی و توسعه سازمانی در این گردهمایی گفت: در سال گذشته براساس اهداف استراتژیک و عوامل کسب­وکار بانک کارآفرین، برخی برنامه ­های زیر ساختی در دستور کار قرار گرفت که اجرای مؤثر آنها نقش مهم در دستیابی بانک به استراتژی­های مصوب دارد.

 
وی ادامه داد: در اجرای این امر مهم، برنامه ­ریزی در سطوح شعب و واحدهای ستادی در بانک مورد تحول و بازبینی قرار گرفت، به نحوی که تمامی واحدهای بانک ضمن آگاهی به نقش خود در تحقق اهداف استراتژیک، براساس معیارهای اساسی تحقق برنامه ­ریزی و سنجه ­های عملکردی مورد ارزیابی قرار می­گیرند. طبعا شاخص‌های ارزیابی با تغییراتی که در اصلاح معماری سازمانی در حال انجام است به طور مداوم مورد بازنگری قرار خواهد گرفت.

معاون مدیرعامل در برنامه ­ریزی و توسعه سازمانی تصریح کرد: علاوه بر این، همه‌ی واحدها به عنوان عضوی از خانواده کارآفرین از دستیابی بانک و شعب به اهداف تعیین شده متأثر می­شوند. در این راستا، سامانه مدیریت استراتژیک با تمرکز بر مدل ارزیابی تحقق برنامه استراتژیک بانک و ارزیابی عملکرد واحدهای ستادی در حال پیاده­سازی است.

طاهرپور در ادامه اظهار داشت: برنامه ­ریزی عملیاتی شعب در سال 1402 با شعار«هر شعبه یک بانک» تدوین و به شبکه شعب ابلاغ شد که با همکاری مدیریت امور فناوری اطلاعات، تغییرات ایجاد شده در برنامه عملیاتی شعب در قالب کارنامه‌های در سامانه داخلی BI در اختیار روسای شعب قرار خواهد گرفت.

 

طاهر پور

وی تاکید کرد: به منظور تحقق برنامه شعب در سال جاری برای معاونت­ها تکالیفی تعیین و به آنها ابلاغ شده است.

معاون مدیرعامل در برنامه ­ریزی و توسعه سازمانی همچنین به پروژه ارزش­گذاری مشتریان مبتنی بر هزینه و فایده اشاره کرد و گفت: با استفاده از خروجی­ های مدل ارزش­گذاری مشتریان می­توان در خصوص میزان ارزش مشتری برای بانک (که براساس درآمدها و هزینه ­ها ایجاد شده توسط مشتری برای بانک محاسبه می­شود) تصمیم­ گیری کرد.

 

 

#شعب #مشتریان #بانکداری #مدیرعامل #پایگاه خبری ستارگان
کد خبر 14020328152204 تاریخ انتشار 28-03-1402 15:22 نسخه چاپی

اخبار مرتبط


سازمان آگهی 09192680251
ad1

ستاره سردبیر


برگزاری رویداد نمایشگاهی مسئله‌محور در اسفند/ رشد سود خالص سازمان اقتصادی کوثر در سال ۱۴۰۱

دکتر فخاری در نشست خبری با اصحاب رسانه از برگزاری رویداد نمایشگاهی مسئله‌محور با تأکید بر اقتصاد دانش‌بنیان از دوم تا پنجم اسفند و کلنگ‌زنی ماهانه حداقل یک پروژه از …

پرستاره ترین


آخرین خبر



با ما در ارتباط باشید

ستارگان
Setar

سه تارستان