پایگاه اطلاع رسانی «ستارگان» محلی برای دیده شدن اخبار نخبگان ایران سرافراز
| اقتصادی |

حضور معاون فناوری اطلاعات بانک سینا در مرکز ارتباط با مشتریان

معاون فناوری اطلاعات بانک سینا با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان این بانک، بر لزوم افزایش ظرفیت پاسخ‌دهی برخط به نیازهای مشتریان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه اطلاع رسانی ستارگان به نقل از روابط عمومی بانک سینا، در راستای تکریم مشتریان و با هدف ارتباط مستقیم با آنان، کاظم نراقیان، معاون فناوری اطلاعات این بانک، روز شنبه در مرکز ارتباط با مشتریان بانک سینا حضور یافت.
وی در این دیدار ضمن آگاهی از سؤالات و دغدغه‌های عمده مشتریان که با مرکز تماس بانک سینا ارتباط برقرار می‌کنند، اعلام آمادگی کرد که با هماهنگی معاونت فناوری اطلاعات، دسترسی‌های بیشتری برای رفع مشکلات بانکی برخط مشتریان و پاسخگویی مناسب‌تر به آن‌ها در نظر گرفته شود.
گفتنی است مرکز ارتباط با مشتریان بانک سینا با هدف صیانت از حقوق شهروندی و شفاف‌سازی خدمات، امکان گفت‌وگوی مستقیم معاونان مدیرعامل با مشتریان این بانک را فراهم کرده است. در همین راستا، روز دوشنبه 17 اردیبهشت‌ماه نیز معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب‌وکار بانک، جهت پاسخگویی به سؤالات، در مرکز ارتباط با مشتریان حضور خواهد یافت.
شماره تلفن مرکز ارتباط با مشتریان بانک سینا که به‌صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به مشتریان بانک هستند، 41731 است.
 


#معاون #ارتباط با مشتریان #بانک سینا #پاسخ دهی #برخط #فناوری اطلاعات
کد خبر 14030210120359 تاریخ انتشار 09-02-1403 14:01 نسخه چاپی

اخبار مرتبط


سازمان آگهی 09192680251
ad1

ستاره سردبیر


برگزاری رویداد نمایشگاهی مسئله‌محور در اسفند/ رشد سود خالص سازمان اقتصادی کوثر در سال ۱۴۰۱

دکتر فخاری در نشست خبری با اصحاب رسانه از برگزاری رویداد نمایشگاهی مسئله‌محور با تأکید بر اقتصاد دانش‌بنیان از دوم تا پنجم اسفند و کلنگ‌زنی ماهانه حداقل یک پروژه از …

پرستاره ترین


آخرین خبر



با ما در ارتباط باشید

ستارگان
Setar

سه تارستان