به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه اطلاع رسانی ستارگان به نقل از روابط عمومی ایرانسل، در این گزارش، به موضوعاتی از جمله «موضوعات اساسی پایداری»، «مدیریت تعامل با ذینفعان»، «انتشار امواج الکترومغناطیسی»، «فراگیری شبکه»، «رفتار مسئولانه با مشترکان»، «اپراتور هوشمند»، «سرمایه انسانی»، «پروژههای سرمایهگذاری اجتماعی-CSI»، «محیط زیست» و «شکاف دیجیتال» پرداخته شده است.
دکتر بیژن عباسیآرند، مدیرعامل ایرانسل، در یادداشت ابتدایی گزارش، با اشاره به تأثیر گسترده خدمات ایرانسل در دسترسی بهتر مردم نقاط مختلف ایران به فناوریهای ارتباطی مدرن و کاهش شکاف دیجیتال گفته است: «مسیری که ایرانسل در این سالها، برای نوآوری، خدمت به مردم و توسعه ایران پیموده است، مسئولیت پیگیری و بهبود شاخصهای به هم آمیخته اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطیِ پایداری در کسب و کار را برای ما دوچندان میکند.»
سه تارستان