پایگاه اطلاع رسانی «ستارگان» محلی برای دیده شدن اخبار نخبگان ایران سرافراز
| اقتصادی |
رضایت مشتریان رمز موفقیت بانک سینا است
رئیس هیئت‌مدیره بانک سینا مطرح کرد:

رضایت مشتریان رمز موفقیت بانک سینا است

رئیس هیئت‌مدیره بانک سینا در همایش حوزه معاونت بانکداری بر ضرورت همراهی و تمرکز همه ارکان بانک جهت ارتقای جایگاه در تمامی حوزه‌ها و پیشبرد اهداف بازاریابی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه اطلاع رسانی ستارگان به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، محسن خدابخش، رئیس هیئت‌مدیره بانک سینا در همایش سالیانه معاونت بانکداری( بازاریابی و اعتبارات) که با حضور اعضای هیئت مدیره، هیئت عامل و دوایر حوزه بانکداری سراسر کشور با عنوان بازاریابی توسعه محور، مسیر تکامل بانک سینا، برگزار شد، گفت: بانک برای پیشبرد اهداف بازاربابی مؤثر، باید در جایگاه واقعی خود قرار بگیرد و این امر نیازمند تلاش مضاعف و توجه به خلاقیت‌ها است. خدابخش فرایند بازاریابی را تعاملی و دوسویه برشمرد و گفت شناخت نیازها و سلایق مشتریان و توجه به تمامی ظرفیت‌های بانک باید در دستور کار قرار بگیرد تا بتوانیم اهداف بانک را به نتیجه برسانیم. وی در ادامه با تأکید بر مشتری‌مداری و احترام به حقوق مشتریان بیان داشت: باید دقت خاص داشته باشیم تا احترام به مشتری و رفع نیازهای آنان سرلوحه کار قرار بگیرد و به گونه‌ای باشد که مشتری بداند بانک سینا در تمامی سطوح کاری می‌تواند در بهترین شرایط جوابگوی نیازهای او باشد.

همایش سراسری مدیران و کارشناسان حوزه بازاریابی و اعتبارات بانک سینا طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه در تهران در حال برگزاری است.


#بانک سینا #بازاریابی #بانکداری #بانکداری نوین #بانکداری الکترونیک
کد خبر 14031125161430 تاریخ انتشار 24-11-1403 04:42 نسخه چاپی

اخبار مرتبط


سازمان آگهی 09192680251
ad1

ستاره سردبیر


برگزاری رویداد نمایشگاهی مسئله‌محور در اسفند/ رشد سود خالص سازمان اقتصادی کوثر در سال ۱۴۰۱

دکتر فخاری در نشست خبری با اصحاب رسانه از برگزاری رویداد نمایشگاهی مسئله‌محور با تأکید بر اقتصاد دانش‌بنیان از دوم تا پنجم اسفند و کلنگ‌زنی ماهانه حداقل یک پروژه از …

پرستاره ترین


آخرین خبر



با ما در ارتباط باشید

ستارگان
Setar

سه تارستان