پایگاه اطلاع رسانی «ستارگان» محلی برای دیده شدن اخبار نخبگان ایران سرافراز
| اقتصادی |
پاسخگویی به ۵۵۰ هزار تماس در مرکز مشاوره و راهنمایی
‍ در اسفندماه صورت گرفت

پاسخگویی به ۵۵۰ هزار تماس در مرکز مشاوره و راهنمایی

مرکز مشاوره و راهنمای انجمن حامیان فرهنگ قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی در اسفندماه پاسخگوی ۵۵۰ هزار تماس مشتریان(اعضا) از سازمان های رهیاری بویژه بانک قرض الحسنه رسالت بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه اطلاع رسانی ستارگان به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، دبیر امور مشاوره و راهنمایی انجمن حامیان فرهنگ قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی با بیان این خبر گفت: این تعداد تماس نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴۷ درصد افزایش داشته است.
️ محسن نصیری با بیان اینکه مرکز مشاوره و راهنمایی پاسخگویی به اعضاء را از طریق راهنمایان واحد تماس 4747 و مشاورین آنلاین انجام داده و اقبال عمومی نسبت به مکالمه آنلاین از سرزمین ام رسالت، بیشتر از تماس تلفنی می باشد و تعداد مکالمات آنلاین پاسخ داده شده بیش از ۳۰۰ هزار مکالمه بوده است  

️ وی یادآور شد: اعضای انجمن می توانند پاسخ سوالات خود (در خصوص سامانه اِم رسالت و سایر سامانه های بانکی نظير پیشخوان مجازی رسالت، همراه بانک و اینترنت بانک ، اعتبار سنجی مرآت، سفته الکترونیک و...) را با استفاده از چت آنلاین اِم رسالت دریافت کنند.
️ نصیری با اشاره به فعالیت مرکز مشاوره و راهنمایی در ایام نوروز گفت: کارشناسان این مرکز در تعطیلات نوروزی همچون سایر روزهای سال اعم از تعطیل و غیرتعطیل به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به تماس اعضا هستند.


#بانک رسالت #قرض الحسنه #قرض الحسنه اشتغال‌زایی #قرض الحسنه رسالت #وام قرض الحسنه
کد خبر 14040102165209 تاریخ انتشار 29-12-1403 16:46 نسخه چاپی

اخبار مرتبط


سازمان آگهی 09192680251
ad1

ستاره سردبیر


برگزاری رویداد نمایشگاهی مسئله‌محور در اسفند/ رشد سود خالص سازمان اقتصادی کوثر در سال ۱۴۰۱

دکتر فخاری در نشست خبری با اصحاب رسانه از برگزاری رویداد نمایشگاهی مسئله‌محور با تأکید بر اقتصاد دانش‌بنیان از دوم تا پنجم اسفند و کلنگ‌زنی ماهانه حداقل یک پروژه از …

پرستاره ترین


آخرین خبر



با ما در ارتباط باشید

ستارگان
Setar

سه تارستان