پایگاه اطلاع رسانی «ستارگان» محلی برای دیده شدن اخبار نخبگان ایران سرافراز
| اقتصادی |
مشتریان خرد به اندازه مشتریان بزرگ اهمیت دارند

مشتریان خرد به اندازه مشتریان بزرگ اهمیت دارند

رئیس هیئت مدیره بانک اقتصاد نوین با اشاره به این که مسیر بانک با تعیین اهداف جدید، تغییر کرده و بر همین اساس، تغییراتی از ساختار تا برنامه ها ایجاد شده است، اظهار کرد: مشتریان خرد اکنون به اندازه مشتریان بزرگ اهمیت دارند و محصولات ویژه آنها نیز طراحی و عملیاتی شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه اطلاع رسانی ستارگان به نقل از روابط عمومی بانک اقتصاد نوین، محسن زرندی مقدم در همایش کارکنان شعب استان خراسان رضوی که با حضور جمعی از اعضای هیئت مدیره و هیئت عامل و نیز کارکنان شعب این استان برگزار شد، تاکید کرد: کادرسازی در سازمان بانک بر اساس شایسته سالاری است، بنابراین دریافت آموزش‌های به‌روز و تحقق اهداف، روند جانشین پروری را مشخص می کند.

عضو هیئت عامل بانک نیز در این جلسه بیان این که همه کارکنان حتی در پایین ترین لایه ساختاری نیز باید رسیدن به اهداف بانک را ماموریت خود بدانند، گفت: اهداف بانک بر اساس توان کل تیم طراحی شده است.

حسن مونسان منابع انسانی هوشمند را نیاز امروز بانک‌ دانست و افزود:با تلاش همه کارکنان، شهرت و خوشنامی بانک باید حفظ شده و افزایش یابد.

در ادامه این جلسه، جمعی از روسا و کارکنان دیدگاه های خود را به منظور ارتقای عملکرد، بیان کردند.


#شهرت #خراسان رضوی #بانک اقتصاد نوین #اقتصاد نوین #شایسته سالاری
کد خبر 14040214200631 تاریخ انتشار 14-02-1404 20:01 نسخه چاپی

اخبار مرتبط


سازمان آگهی 09192680251
ad1

ستاره سردبیر


برگزاری رویداد نمایشگاهی مسئله‌محور در اسفند/ رشد سود خالص سازمان اقتصادی کوثر در سال ۱۴۰۱

دکتر فخاری در نشست خبری با اصحاب رسانه از برگزاری رویداد نمایشگاهی مسئله‌محور با تأکید بر اقتصاد دانش‌بنیان از دوم تا پنجم اسفند و کلنگ‌زنی ماهانه حداقل یک پروژه از …

پرستاره ترین


آخرین خبر



با ما در ارتباط باشید

ستارگان
Setar

سه تارستان