پایگاه اطلاع رسانی «ستارگان» محلی برای دیده شدن اخبار نخبگان ایران سرافراز
| اقتصادی |

راه‌اندازی سامانه CRM سهامداران بانک دی

با هدف ایجاد تسریع در پاسخگویی یکپارچه و ثبت سوابق در ارائه خدمات به سهامداران، سامانه CRM ویژه سهامداران بانک دی راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه ستارگان به نقل از روابط عمومی بانک دی؛ با راه اندازی این سامانه و ایجاد تلفن گویا (IVR) برای راهنمایی و هدایت تماس‌گیرندگان، ضمن ارائه اطلاعات عمومی سهام بانک و یا اطلاعات اختصاصی سهامدار به صورت گویا، امکان برقراری ارتباط تلفنی با کارشناسان اداره سهام نیز فراهم شده است.

از مهمترین قابلیت‌های این سامانه ارائه اطلاعات عمومی سهام مانند نحوه تحویل برگه سهام، زمان برگزار ی مجمع، سود تقسیمی در مجمع و ... و همچنین ارائه اطلاعات اختصاصی سهامدار شامل تعداد سهام، تعداد سهام قابل فروش، مانده مطالبات، سود سهام واریز شده، امکان تغییر آدرس سهامدار و اطلاع از شماره حساب ثبت شده است.

از این پس سهامداران گرامی می‌توانند از طریق شماره تلفن 28930 (021) داخلی 2 سوالات خود را درباره امور مرتبط با سهام پیگیری کنند.



کد خبر 1670156974 تاریخ انتشار 13-09-1401 16:15 نسخه چاپی

اخبار مرتبط


سازمان آگهی 09192680251
ad1

ستاره سردبیر


برگزاری رویداد نمایشگاهی مسئله‌محور در اسفند/ رشد سود خالص سازمان اقتصادی کوثر در سال ۱۴۰۱

دکتر فخاری در نشست خبری با اصحاب رسانه از برگزاری رویداد نمایشگاهی مسئله‌محور با تأکید بر اقتصاد دانش‌بنیان از دوم تا پنجم اسفند و کلنگ‌زنی ماهانه حداقل یک پروژه از …

پرستاره ترین


آخرین خبر



با ما در ارتباط باشید

ستارگان
Setar

سه تارستان