پایگاه اطلاع رسانی «ستارگان» محلی برای دیده شدن اخبار نخبگان ایران سرافراز
| اقتصادی |

تعامل موثر و رصد نیاز مشتریان، یکی از اولویت های بانک ایران زمین است

یازدهمین گردهمایی روسای شعب استان های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیر استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی پایگاه ستارگان به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، در ابتدا محمودحسن شاهی مدیر شعب استان ضمن بررسی وضعیت کلی استان و ارزیابی عملکرد شعب، گفت: شناخت و اطلاع کامل و صحیح از شرایط بازار و معرفی و ارائه با کیفیت خدمات، کلید موفقیت بانک است.

حسن شاهی در تشریح اهمیت همکاران شعب در ایجاد ارتباط موثر با مشتریان و نقش و جایگاه مشتری افزود: تعامل موثر با مشتریان و پیگیری و رصد نیازهای آنان، یکی از مهم ترین عوامل تحقق برنامه های بانک در حوزه رضایت مشتری به شمار می آید

مدیر استان در ادامه بر نظم و آراستگی شعب تاکید کرد و خاطرنشان کرد: نظام بانکداری کشور در حال پوست اندازی و جهش به سمت بانکداری دیجیتال است و بانک ایران زمین نیز به عنوان یکی از پرچم داران در این حوزه فعالیت زیادی داشته است. معرفی دقیق محصولات و سرویس های بانکداری مدرن، گام موثری در جهت تقویت ارتباط بانک با مشتریان خواهد بود.

در این جلسه سید مهدی فاطمی معاون شعب استان با اشاره به نقش و جایگاه سرمایه انسانی در پیشبرد برنامه ها و تحقق اهداف سازمانی، وجود کارکنان توانمند و متخصص در بانک ایران زمین را ارزشمندترین دارایی این بانک دانست و با تأکید بر ضرورت آموزش و به روز رسانی اطلاعات کارکنان گفت: بدون تردید چنین سرمایه ارزشمندی سزاوار احترام، امنیت شغلی، رفاه اجتماعی و خدمت در مجموعه ای پویا و شایسته سالار است.



کد خبر 1675952122 تاریخ انتشار 20-11-1401 18:01 نسخه چاپی

اخبار مرتبط


سازمان آگهی 09192680251
ad1

ستاره سردبیر


برگزاری رویداد نمایشگاهی مسئله‌محور در اسفند/ رشد سود خالص سازمان اقتصادی کوثر در سال ۱۴۰۱

دکتر فخاری در نشست خبری با اصحاب رسانه از برگزاری رویداد نمایشگاهی مسئله‌محور با تأکید بر اقتصاد دانش‌بنیان از دوم تا پنجم اسفند و کلنگ‌زنی ماهانه حداقل یک پروژه از …

پرستاره ترین


آخرین خبر



با ما در ارتباط باشید

ستارگان
Setar

سه تارستان