به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی پایگاه ستارگان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، همزمان با دهه مبارک فجر بانک ملی ایران میز خدمت را در راستای پاسخگویی مستقیم و حضوری و ارائه خدمات آسان تر و جامع تر در شعب مرکزی ادارات امور شعب تهران ، استان ها و همچنین شعب مستقل برپا کرده است و به سوالات و مشکلات عموم مردم و مشتریان گرامی پاسخ و رسیدگی می کند.
در این میز خدماتی از جمله در حوزه اعتباری، ارزی، فناوری اطلاعات و... از ساعت 8 لغایت 15 به عموم مردم ارائه میشود.
براین اساس مدیران ارشد بانک ملی ایران نیز در راستای رعایت اصل مشتری مداری، از روز دوشنبه هفدهم بهمن ماه به مدت سه روز به صورت برخط و مستقیم در واحد ارتباط مردمی بانک حضور دارند تا پاسخگوی سوالات و دغدغه های مشتریان و همکاران گرانقدر باشند.
مشتریان می توانند برای ارتباط با مدیران بانک ملی ایران با واحد ارتباط مردمی به شماره 64140-021 ، کلید 3 تماس بگیرند.
سه تارستان